My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年10月2日

亲爱的猴子。

就是昨晚原本想写的,


哪里知道~~有人生气了,


我不是你叫我写,我才写的,


就是明明自己要写的~


读我的部落格也变成你的习惯了厚? :P


我知道...每次你不在古晋的时候~


都会说我不想你啊,我不珍惜你啊之类的,


所以我才会说你在发脾气啊,


因为你不习惯我不在 :P


其实自己心里就有很多想对你说的话,


但就是想也想不出来,


当面和你说的话也会忘了要说什么,


写下来的话,也会想不出要写什么,


就是有很多很多话要跟你说,


还想一辈子跟你说话叻 :D


即使你也听过了,还是很多重复的,


觉得你应该都读腻了,听腻了,


我先跟你说哦~我现在想不出,


也不知道要跟你说什么 :P


我最爱,最喜欢,


重复的一句话就是,


- 我爱你


该不会是听腻了吧?!


没感觉了?D:

没有评论: