My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年1月25日

新年要到了咯~
我覺得這次的一點新年氣氛都沒有,
可能只是四天,然後初五就要開學了- -
最沒有划算的一年
還沒新年我就開始吃肉乾和喝shandy XD
肉乾快給我吃完了- -
當然我們也開始plan要去哪裡了 xD
我覺得我會很悶和無處可去~

過完年就要開始專心讀書了,
我要求不多,歷史和道德fail了我沒關係,
主要是國語==
怕fail了沒文憑~ 那就慘了
然後要開始練舞,
準備教師節跳舞的 ;)
當然,最後一年,要留下深刻美好的回憶嘛,哈哈

當然我也開始計劃我的生日怎樣過了,
很可惜又不能和Fanny慶祝,
她星期六都不能抽出時間 ;(
本來想叫多多人,
但是想了又想,覺得麻煩,還是不了,
等21歲生日再來做生日,叫多多朋友也不遲 XD

希望兔年我的桃花運不要太好 :P!
只要家人都健健康康,快快樂樂就好了,啊哈哈 XD
我和我的好友也開始計劃spm了之後,
要做什麽,要去哪裡啊,
想到多么開心,
很像很希望趕快完form5一樣,
哈哈,明年我一定要換個形象 ><
在猶豫著要染什麽顏色的頭髮啊~
要不要剪短,哈哈
想到很遠去厚~

時間會過的很快的~
我會好好珍惜今年和朋友度過的每一天 ;)
提早說一聲,
新年快樂,萬事如意 XD

没有评论: