My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年7月6日

不知哪根经不对 :P

我真的很喜欢我的部落格,
怎么办啊?哈哈。
我的生活里,只要发生什么事,我都喜欢在这里发泄。
现在呢?没安全感 :/ 但我还是很聪明的说 ^^
我不管有几个读者,只要我一心情不好,我就会写在这里。
我就是喜欢写下我的点点滴滴,
至少我不会忘了我曾经遇过的事,经历过的事,
我记忆力不好,所以部落格算是我的日记,不会不见也不会消失。
只要一空闲,我就会读我以前所写的,那些都是我的回忆 ><
哪怕有一天我消失了,至少应该还会有人会读我写的帖子,也会记得我。
有时我读了我的帖子,一遍又一遍,还会流泪呢 D:
我感动天,感动地,就是感动不了你~~ 我感动自己,感动朋友,就是感动不了你~~
尤其是我写过‘我和他’的事,我会回想,想了又想,
以前觉得有点辛苦,有想过放弃,但始终我没放弃 :) 
我也会觉得开心因为我曾经历过。
跟他在一起很开心,真的。
为了他,我改变了很多。完全不像我了~
还好,还有存留着丁丁的DNA xD 白痴-。-
虽然他的脾气 >< 有时觉得有点难搞,但我还是能忍的 :P
我是谁?MS.DINGDING啊!哈哈哈。
我也曾经写过,埋怨的帖子,骂人的帖子-。-
哈哈,是有点幼稚,读了都觉得很好笑。
我也写过和好朋友做过什么,去过哪里,疯到什么地步。
跟她们一起,真的很开心,虽然也吵过架,但也让我们更了解彼此。
现在,最后一年中学生活了,也要踏入社会生活了,
应该好好珍惜每一分每一秒,对不?:DD
练完舞了以后,也是应该做我的事了,等着瞧 :)

没有评论: