My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年7月13日

The Weather

最近的天气真的很善变,
天气热的时候,让我想到 - Hot summer f(x)
下雨的时候,让我想到 - Kiss the rain (Yiruma)
天气的改变会让人们的心情也改变。
天气热的时候,就让人觉得很疲惫,很pek chek,
天气冷的时候,就让人觉得很累,很想睡觉。
所以呢,此刻的我,真的很累 D:
当然,不会少了我爱的他 :D

天气热的时候,多多喝白开水,因为我知道你就是喝100号罢了。
天气冷的时候,就穿上你的冷衣,把冷气关小。
我虽然不能每次念你,叮咛你,因为我也知道我蛮啰嗦一下的 :D
还有还有,记得吃,不要因为忙而忘了吃,不吃的话哪来的力气做工呢?:P
当然,也不要因为忙而忘记了我 ><
我想你,我想你我想你

生活就这样重复又重复,是不是很闷呢?
让我想起 - Replay (SHInee)
这个月,很不好哦!我的Aaple都这么认为 :)
是不是给属狗的,都不好呢?
Aaple, 加油哦 :) 希望我们一起加油,坚持熬下去好不好?
明天是你们的5月哦 :P 你看,你有多么好的妈妈 :))
居然会帮你们记起来 XD

情侣难免都会有吵架的,因为那个阶段就是让我们和他们能够多了解彼此 :)
所以,不要这么轻易放弃知道吗?
爱情,是不能用金钱买回来的,
吵架都是过去,重要的是每一天的明天都会是新的一天 :)
互相忍让,别再emo了 :P
虽然我写的是要给你念,但也少不了我-。-
我自己写,自己念,自己听,哈哈哈 x)

学校好冷清,因为Science stream和华语班的学生去MBKS,
今天在班上没事做,画了这个 ,
觉得画得好可爱,觉得自己开始自恋了 xD

只属于我的宝贝猴子

没有评论: