My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年7月16日

You're my love ❤

今天我等,我等,我等,我的臭猴子..
所以只好陪我的老母先,不然我会在家搞emo D:
他忙到.. 本来要一起吃饭的,等了他一个小时 :O
结果是他吃不下 -.-!!
原本是要看10.30pm的,但是他很累 ><
所以把我们的票给了妈咪,我们看迟些的,
对不起哦 :( 看你这样累我原本不想看的了,
看你就够料,哈哈! 但是你还是买了票..
我也很累哦,因为早醒的关系><
但我们还是迟了20分钟,哈哈~因为他是蜗牛,慢吞吞 :P
HP7蛮好看的哦!但是要看Part1才会懂他说什么 :P
最后一集了,因为HP老了,不好看,不帅了!哈哈哈
看完了以后,肚子饿了-.- 原本要吃MCD,但是很多人!
就跑去机场的,哪知~关了-.-
我们就跑去吃Roti Canaiiiiiiiiiiiiiiii
晚上好冷 >< 而且又下毛毛雨,冷死人了
可能是最近一直吵架,
最近发生事情,最近他很忙很累,最近自己累到不想做任何事情,
所以...很久没那么开心了..
我也谢谢你 :') 明知道你累,还要你陪我看戏 ><
有点愧疚感-.-
但是没关系啦~久久一次,Blek :P
偶尔开心一下也不错!哈哈
因为很久没有二人世界le了~~
我也很久没有把一整天的事情写下来了,因为叻,
有人曾经complain我什么事情都写下来,那个人是谁叻?
(那个喜欢跟laptop一起睡的那个人,非常明显) 哈哈哈!
我把全部写下来是因为,我要把我的回忆都写下来,
明知道我记忆力不好 :X 闲空的时候读了之前写过的,就会记起来了嘛 xD






⇠ 觉得这个很像你那顽皮的脸 :P


臭猴子,我❤你哦 :)
真的真的真的哦! :D

没有评论: