My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2010年6月10日

杨洁雯!!

你给我听清楚~

也许你没看到我的部落格,

但没关系啦..

当我看到你的信息,

我一点也不想哭 :P !!

很开心而已 xD

我只想对你说,

谢谢你的安慰 :D

真的爱你叻!!

也谢谢你明白我的感受,处境

说真的,

自从我跟XXX分手了以后,

真的打击蛮大的吧- -

也可能是这个原因,

让我变了像另外一个人,

可能你们没察觉,

哈哈~但我知道..

我会试着不要再去管他们所说的话,

但是我真的有点在意他们所说的话- -

但是没办法啦,

我也有错的..

你说的没错,

我还有很多很多朋友,

包括你们 :)

说到XX那一方面,

可能有一点你说的错了 :P

不想在这里说~哈哈哈.. Shh

关于到‘他’的事情..

你说的很对!!

哈哈,好笨我没想到这点 o.o

对,他主动找我先的..

但是我也情不自禁的去找他啊 @@

我会尽量啦 :)

如果给‘他’的XXX发现的话,

真的黄河也洗不清了- -

我不再去想什么破坏感情一大堆的了,

听你的话 :)

好想赶快开学!!

期待再看到你们 :)

Love u Lots Flora ❤

别忘了,我也爱那些安慰我的朋友 :x

没有评论: