My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年4月2日

Hmmm.
我昨天好累,After游泳就累到..
再加上我还在生病 ><
哇耂,aaple电话又不见,
看到她哭到-。- 怕老母骂
只怪我们没把东西放进locker,
我们要放的时候那个人又不在-。- !
好笑叻,为什么就是她的电话被偷,
我们的包包里全部都有电话,朋友的还有现钱几百多块那边-。-
可能她真的运气不好啦..可能电话突然来电,没放silent =.=
Aaple, sayang sayang 你哈~ 看你现在心情好不需要我的安慰了厚?哈哈哈


昨天..hurt到饱 >< 真的很想让我做一些傻事,本来想逃跑-。- LOL
让我消失一天也好,让你找不到我,
但是一想到等下让老母担心,而且又很幼稚的做法,还是不要好了==
昨天做跟屁虫,他很累,车里的气氛好僵-。-
我也很累啊,那个时候烧又来,aidi ~~
晚上跟老母吃饭 :3 饱死人啊~


昨晚又做跟屁虫去看戏- -
World invasion..厄...我没兴趣
但还是看了- - 一下醒,一下睡,
一直抓不到球 xD 第一次睡在里面 o.o 好爽 LOL
我表姐表哥都讲累,但是我看他们看到很精神-。-
两点才回到家,哇,我还以为老爸还没回,哪里懂,
我进房间看到 LOLL。 然后我跟表哥讲:ehh. my dadie at home LOL
然后他说:yeah. this time we win. LMAOS !!
笑死人,第一次迟回家而且是迟过老爸 xD
好彩是跟亲戚- - 不然我死定~ 


我真的累到,hin料~

没有评论: