My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年4月1日

Unlucky April Fool

爱,
看似简单,其实很复杂
我好失败..
我今天的心情真的是跌入谷底
再加上,我生病了
我不生气不代表我没脾气
我需要你的关心,
你对我太冷了
一直以来,
我一直都在掩饰我伤心或生气的一面
我不懂怎么发泄出来
但我真的很伤心
我希望你们不要有任何的来往
但是我觉得对你来说可能很难
没关系,我会忍,我会等
但是别考验我的耐性,
我也会有累的一天
虽然你口口声声说你们是朋友
但是别人会怎么看,
只要是人,都会怀疑的
但我也选择相信你
如果你真的还是喜欢她
我也愿意离开
如果离开你,不是因为我不爱你了,而是我太爱你
我一直都会有第三者的感觉 ;(
可能人家都认为我是第三者吧
我必须学会坚强,
但是要怎样才会坚强呢?
我不会,我不懂
谁能教我?
朋友的爸爸妈妈都说我是个开心果
而且还很喜欢我
他们说每次看到我,我就是会带着微笑
但是我的伤心,没人懂
我真的很想找一个人聊聊,
我又不想找我妈-。-
等下问东问西,让自己更烦
我不要求什么
只要求你对我诚实,
我不喜欢被隐瞒的感觉,没有人会喜欢这种感觉的
我是真的喜欢你
我敢发誓我不会做一些对不起你的事
但我也希望你忠诚于我
这只是开始,后面的我还不知道呢
希望我自己能够坚强的熬下去
我朋友都给了我很多意见,也很关心我
我知道他们不愿意看到我这副狼狈的样子
这也是第一次我把自己搞到这样
他们说,他们会支持我,也说我能去尝试
如果真的觉得不适合,就应该放手
我真的很开心因为我还会有一些会关心我的朋友
我很感动但是我
真的是不知道今天怎么了,
生病也来跟我开玩笑,
好希望今天发生的事都不是真的,
真希望是April Fool搞的鬼
白痴的,不知道为什么眼睛会肿,
哭太多的错,还是被蚊虫叮咬-。-
希望你能看到我写的,
因为讲真的我也不太会讲出我的感受
我只能用部落格..希望你能明白。

没有评论: