My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年3月30日

我变了!

今天是一个超不想上课的一天

闷死人 热死人 又想睡觉- -
上课上到一半
就跟朋友聊了几句
她们说我变了
说我长大了
LOL!
还不够长大啦..
哈哈
她们说,
丁丁今年变了很多,自从遇上了他 O.O
我不再想以前那样看待感情
也许
我这次真的是认真的,
我也不晓得为什么我这样
我害怕失去他,
什么都害怕,
还有
一大堆的恐惧症向着我来 D:
以前都不会这样。
但是现在变了,
我真的是太喜欢他了!
她们说我思想改变了很多,
以前的不介意变成了介意
以前的马虎,却变成了细心
哇。。
我的天啊,我变了好多 XD
而且我和我妈感情也好了很多 o.o
不像以前,她对我每次都很严格,
哪里知道现在她也变了 
但是没变的是,我还是喜欢顶嘴和懒惰 xD
哈哈哈><
可以说,之前那几个感情,
应该不算,
也就是人家常讲的puppy love = =
我跟我老母说我有几个,
她死命说不算,因为都没经过她同意,哈哈
也不只我一个啦><
现在的中学生,甚至小学生都喜欢拍拖-。-
这世界上的人都变了~~ LOL
今天等你的信息等到我快要发疯to the max !
知道你忙 ;(
我很想你 ~
真希望有一天我的消失,会让你记得和想到我呢?><


哦~原来今天发生的事情@@..
臭baby,知道你今天心情不好啦,不要跟你吵 :P
我真的没事情啊,干嘛不相信我-。- loll.
我敢发誓咯!不用怀疑我啦 ><
sayang sayang你,不要气气了~

没有评论: