My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年3月5日

臭老妈><
没有给我心理准备就去问-。-
应该知道我怕Dadie de lerhh @@

其实我老爸不会怎样,只是
讲我还年轻 ;D LOL.
他都只是叫我老妈管我罢了,
毕竟我老爸也很少在家,
一天里也没有讲到10分钟的话。

他只是说现在的年轻人~
很容易乱来,九个十个都是玩 xx,
我老妈应他: 那全部都玩那个的话,那以后女儿就是永远不用嫁出去,
做老姑婆?LOL

说来说去我还是怕我老爸,
希望不会反对就好!我老妈做挡箭牌-。-

他说~他发现我喜欢把心事藏在心里,
我也不懂我为什么这样- -
一直以来都是这样叻 :/
我就是不太会把我的事情明显的摆在我脸上,
所谓的..伪装?:X
太过包容人家应该也不太好吧?
我会试试看好吗?

我知道你非常非常很....我XD
当然我也会扮演好我的角色 :/
今天真的很累,
划上句点 :X

真的是你,还叫我看你睡觉-。-
看你睡觉我也想睡觉了==
要睡觉就把电话和电脑放到远远去~
有辐射你知道吗?

好了. Goodniteeee ! <3
哈哈,被我拍下来了 XD





没有评论: