My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年3月20日

昨晚缺睡眠~ 恩。
早上十点醒来是为了跟朋友确定要不要出 LOL
因为明天开学了嘛-。-
有一点懒惰,呵呵
最后还是决定不去= =
因为..她也有叫一些我不认识的人,
我不习惯和不太喜欢@@ 所以决定不去了 XD
苹果本来要去的,但是她说比较迟-- 所以不要料
哪里懂geoffrey有去嘛,哈哈
他跟他的boyfrens ~
如果我去料我不是在摆美?-。-
最后还是回去我的睡眠,哈哈哈

明天开学了咯 :(
咳,一个礼拜假期不爽的,
我家老母说,等我完了spm天天都是holiday,
哪里有哦,以后都做工料,
哪里的holiday叻? 哈哈

最近也是没戏好看- -
我就在家准备发霉~
闷死人了。
宝贝今晚飞机到古晋,
飞来飞去,哈哈哈 xD
自己跟我说要生病了,
但是看似蛮精神的嘛.
而且还有心情搞自拍,哦买噶~
喝多一点水啦伱,
是啦 :X 我自己也是懒惰喝的-。-
哈哈哈.

昨晚弄宝贝生气- - 
对不起对不起~
弄到我自己也难以入眠 ><



没有评论: