My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年3月14日

First Holiday

今天早上电话没电,自动关机-。-
幸好闹钟还会响,
哈哈. 一打开电话,
哇哇哇。8封信息,
全部都是宝贝的,哦哦~ 原来宝贝想我了XD
哈哈. 我不够睡 =v=
谁叫我自己昨晚弄部落格弄到早上5点-。-
自作自受~

今天下午去看牙医 T.T
我最怕了-。- 因为觉得很恶心,
哪里知道,洗了牙还不是一样-。-
好痛== 流血了..aidi ~
我最怕血了-。- 幸好我不是读医生护士的。
不然我肯定吓死 LOL
咳,我老母说我没有用 :X 什么都怕..hahaha
牙医说明年回来看他,yerr,才不要叻..
有恐惧症料. 哈哈哈
他说我牙齿很好,是希望我回去看他,意思就是要我蛀牙啦?
我的天~ 他说我的智慧牙生不出-。-
哪里有..老母说等它痛了才拔..哇老,我肯定哭死.
宝贝说拔了智慧牙就变弱智 =。=!!
ishhh. 气死我. 哈哈

第一天假期就这样过了~
时间过得很快厚,
星期五宝贝又回他的家乡~哈哈
而我快要开学了-。-
aidiiii. 假期不好玩的~
还要补习练琴 T^T
还有还有,Happie white white valentine ♥


宝贝从34哩下来,突然来找我..
吓死我 XD 
我想死你了..哈哈 ><

没有评论: