My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年8月26日

♥ 6 ♡


Baby Baby, Tell me how much you love me ♥


 我喜欢你微笑的时候
 我喜欢你大笑的时候
 我喜欢你疯疯的时候
 我喜欢你嘴巴嘟嘟的时候
 我喜欢你像个小孩子一样的时候
 我喜欢你装傻的时候
 我喜欢你抱抱我的时候
我喜欢你背着我的时候
我喜欢你要我疼疼的时候
 我喜欢你逗我开心的时候
 Awww 可爱死了 ♥ 

 我讨厌你不认真的时候
 我讨厌你随便对我发脾气
 我讨厌你太容易生气
我讨厌你每次让自己很累
 我讨厌你每次三餐都不定时吃
 我讨厌你每次忘记喝多多水
 我讨厌你每次睡眠不足
我讨厌你每次不照顾自己

 但是我还是很喜欢很喜欢你的全部 :)
 我也很讨厌很讨厌你让我这么的爱你 ♥ :P

 我知道这世界上没有十全十美的人,
 我也感到抱歉之前所做的,
 我不会再犯同样的错误
 结论都是一样,因为我在乎
 我太过在乎这段感情
 所以才会变成这样,
但是现在,我懂得怎么去想

 谢谢你这六个月,而且我一直以来都很珍惜
 你是唯一一个让我改变自己
 你是唯一一个教会我怎么去爱一个人
 你是唯一一个教会我怎么坚持到底
你是唯一一个教会我怎么控制自己的脾气
全都是因为你...

你你你!
 那个臭臭猴子就是你 :P

莪噯伱...

没有评论: