My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年8月2日

回不去的从前

友情....让人抓不着头脑...

以前我曾经有很多好朋友...
就是因为某些误会,就这样吵架翻脸了?
以前的我们,一直黏在一起...
就是因为以前的误会...让我们回不了以前...
你所说的话...深深的印在我心里..
我到现在还记得...好伤..那时的我...听了马上流泪...
真的是想不通你为什么会这样说...
回不了以前的好朋友...连朋友都做不成...
想到当时的误会,让我我不想再去想...就这样忘了更好,
当做没发生过,当做没认识过..
路过也只是陌生人...
我也不会去看你,你也不用注意我...
感谢你..谢谢你曾经伤害我 :')
让我想通了一切...是你让我看清了这个世界,
再好的朋友,也会有这么一天 :')


现在,我又遇到了问题...
我觉得我和她们的距离越来越远...
她们就好像,一直黏在一起..而我就是一个人..
不是我不想跟你们,是因为不像以前有那种聊不完的话题,
我也习惯了...可能是因为我太在乎我老公,而忽略了她们?
对不起...我还是会担心你们的..只是你们不知道罢了...
就是因为我少跟你们出,你们才会有这样的想法?
还是自从我没跳舞的那一天....让你们觉得我可以为了我男朋友,抛弃你们?
还是重色轻友?-。- 不不不..我不是那种人...
你们不再像以前一样会听我的心事,你们不再像以前一样在乎我...
什么Prom Night,什么Installation Night,什么跳舞,你们可以不用叫我..
因为你们都已经知道了答案...

没有评论: