My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年8月2日

A New August

这么快就八月了..
时间越过越快... :O
又要考小考了..我剩不多的时间...
能怎样呢?没心读书,而且又一直生病..... :(
虽然把ICT accessment赶完了..但还是无动于衷..怎么办呢?
逼自己也不是办法...咳...一走了之算了-。-
我不想生病啦...................今年的我,体弱多病,
不像以前的我...那么强壮 :X
Momok节要到了~ 晚上少出门哦 :P
每次的Momok节就是古晋节,咳,我现在不喜欢人潮的地方...
以前多么喜欢- - 凑热闹..一想到人潮的地方,就会很热,闷闷的,
待在家吹冷气更是好,或者睡觉也不错~哈哈...
还有海盗船 O.O..觉得有点幼稚哈哈 :X
现在的我...只想打包‘黄梨饭’...我想吃啦 :(
什么都不想吃,就只有黄梨饭....
炸的食物,休想吃....喉咙很痛~ 吞口水好辛苦...
这个星期五,KL人来我们学校给我们这些拿电脑科的学生特别的‘功课’...
我不想啦...我怕我不懂怎么回答他们,也怕忘记了做不来..哈哈 ><
ICT...我本来信心满满...现在呢?给新的老师教了以后,退步到....Fail?!
去年的老师...虽然凶,但是教法很好...我以前都是拿A的,现在呢?D都有.. = =
老师也快去世一年了...好想念她 D:
我...腰酸背痛,整身不舒服..睡了八九个小时还是这么累...
睡觉的时候,还会一直抽筋 - - 啊啊啊叫- - 切掉算了!
我的天我的地呀....Someone can save me?

没有评论: