My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年8月5日

好压力的一天

今天...又迟到!
迟到女王就是我!呵呵呵
今天真的是很压力...心里一直祈祷: 不要选我不要选我!
结果出来的时候...听到HUA TIN WAH 心情随时变掉 ._____________.
泪随时流出来!! 我, Aaple, Fanny都中..就只有那个臭Flora没被选到 ><
进到电脑室,全部人发抖,脚软,发冷..再加上冷气也很冷 ><
那个老师马上选题目给我们做...哇老 >﹏< 我吓死去..
他给我做...Pinging computer,然后做cable...做完了之后他本来叫我做database的...要死!
后来Wei Hau不会Format电脑,他就叫我跟他交换...
我也是不会Format电脑的!第一次 -.- 幸好老师教我,其实Format电脑好容易 O.O
后来,就叫我Scan antivirus...做完了以后...他叫我休息..
我就一直担心,以为他还会叫我做 D: !!!
然后他就说 : U may go back. 我应: Har? go back to class? 他就说: Yes, you're free now
哈哈哈哈!听了好高兴- - 我终于自由了 LOL!!!
这两年来所做的accessment就是为了今天..
感觉好可怜- - 就这样一下子压力就不见了..
觉得轻松料..哈哈哈 xD 老师轻松,我们也轻松!
我还是第一个先‘被释放’的呢 ╮(╯▽╰)╭
轻松到可以飞起来了~
有些人都做到Database, Multimedia, Programming那些难的 ><
幸好幸好我没做到那些..不然我肯定拿鸡蛋 -。-
对ICT accessment说拜拜咯~~ :D
今天的心情,蛮好一下 xD

没有评论: