My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年6月23日

忙碌的一天

今天特别的累,好忙
都是昨晚看戏的错,哈哈手痒,
上科学节的时候去AVA2听什么SPM的讲座会,
我们这群的,没人听- - 全都在讲话,哈哈
冷气冷冷真的很想睡。
最让我生气的是,我的心情本来好好的,
却被一个吃大便老师破坏了。
不想讲..等下火气又来 D:
其实不是什么重要大事,‘它’却在那边乱骂人,
只是区区一个发夹,都能挑剔到这样,我真的很无言
觉得自己很倒霉居然会有这样的老师,
而且是教我Moral F4和F5 -。-
上了ICT,老师又给了一大堆的project,
真的很pek chek,project一个来了又来多一个,
让我不能学书,整天就是烦那些project -。-
下午补习,晚上补习,
回到家却不能睡!却要赶addmath project...PROJECT AGAIN!!!
幸好我前几点赶完了很多,只剩Introduction和Conclusion,
我还不是乱写一通 xD 哈哈,没办法因为很多人都不会写,没有idea,
所以我照网站那边的,然后改一些些 @.@
最后我赶完啦 :D 明天可以交了~
我的project几时才会完?~~
现在12点半了,他还是这么忙吗?
就算不忙,也可能懒惰动电话吧..
知道他累,我也会让他好好休息的,没动电话也无所谓 :D
我眼睛‘眯’了,头晕了,真的要去睡了,
大家晚安..Goodnite peeps !
我想你了.. :'(
Geuriwo geuriwo mame meongi deuredo :'(




I miss uuuuuuu..
I love uuuuuuu..
Monkey hubby :)

没有评论: