My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年6月28日

Koperasi Day

对我们来说,这次是我们最后的'Koperasi Day'
以后应该再也没有了吧,
时间过得很快哦,只剩半年了,
我们都很珍惜,也觉得很好玩,
这次比去年多人 >< 也很乱,
卖食物卖到跳街舞,然后丢冰块-。-
就是他们因为玩到过头,副校长跑来骂-。-
哈哈,没关系嘛,我们的最后一年了,
虽然很累,很热,很忙,
但是我们还是很合作,做各自的工作
Daphanie负责Bubble Shake (我学会怎样泡了哦 ,哈哈)
Aaple (order bubble shake)
Flora (ice gantung)
Fanny (Japanese pastry)
Eunie (我们的老板娘 :D)
Shirley (银行)
Siengz, Yuyu, Amelia 负责帮忙,
我呢?最抓蛇的那一个!哈哈哈
倒霉的事,我嘴巴痒,一大清早喝冷冷的水,
搞得我-。- 一直上厕所
痛到半死,不说这个,Back to my topic!
我就负责帮忙Flora '喊' =。=
负责吃~~ 负责做,负责休息,都是我帮他们 XDD
哈哈哈!其他三个男生=。=我不知道他们做什么
看来看去就只有我们女生做工 D:
我的臭猴子发脾气了,误会我吧 :(
因为我迟回信的关系,可能他觉得我在玩==
那时候我做工呐 ><
也差点让我没有心情去 D:
跟他解释了他才甘愿 xD
但我的话还没讲完,就跟我挂电话厚!
Piak Pigu啊啊啊啊啊!
宝贝啊,你知道你害羞很可爱嘛?:P
哈哈,*Shy Shy* ><



我的好姐妹


组员 >< 有很多个都回家了


当然也不会少了我的自拍照 XD *Take 1*


超爱这张,觉得颜色很美 :D *Take 2*


这张是我觉得我头发好卷-。- *Take 3*

没有评论: