My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2011年6月26日

Just belong to you :) Only you. JUST only you. ♥

我喜欢这张,因为真的有点不像我,
感觉很特别,但是一点笑容都没有,
感觉脸臭臭的 ><

今天是...
应该忘了吧,他这么忙,
没关系的 :)
说真的我差点也忘了><
但我不会跟他说的,哈哈 :D
因为我知道还会有的!
我的天啊,我突然想到这个月没拍到照 .__.
都要七月了 ~.~

今天去Siengz家,原本是去做Koperasi的东西,
因为后天就是Hari Koperasi了,
但是呢,最后失败了~
Fanny早回家,什么都没计划好-。-
怎么开始呢?
我们去作摆和玩罢了,哈哈
她们对我来说真的很重要,
跟她们在一起的时候很开心,
但我还是想他 ♡
哈哈哈,说来说去我还是个重色轻友的人 :x
那个臭Flora,有事情瞒着我们,
连我这个11年的朋友都不肯说,
这是为什么呢?一直找借口,
真是的,我跟你说哦,
你是瞒不过我的!

P/S: Aaple,我很敢地写在这里,
  知道为什么吗?因为Flora
    不会看我的blog!你看她多
  么不关心我的生活,哈哈
   哈!如果她真的看了,我
死定了!

没有评论: