My story is about ME and HIM.

Time flies, it's time to wake up.
My childhood was end long time ago, and I never realised.
I just appreciate what I have now.
Families, My boy, My besties, My friends, My cousins, and so on.
I have my target on my future,
I want to live my life with those all i appreciate.
Smile everyday and I believe nothing's impossible.
Although how sucks,how hard of my life, there were many people be there for me.
They give me caring, support, advice, love and suggestion.

To my love ones:
I won't care how long we need to go,
I just care how much we love each other.
I won't care how hard the road,
I just care if you're beside, everything it's fine.
I won't care how busy you are,
I just care you remember to tell me that you miss me.
Just wanna let you noe you're everything to me.

I told myself i can change.
For you, for myself.
I believe I can do it,
Go ahead and show everyone, MS.DINGDING !


2010年4月26日

睡眠不足の①天.

突然觉得我的生活好忙碌. 是不是平时不烧香,临时抱佛脚 的行为才会累计一大堆功课呢?哈哈. 我就是这样的人 =P 我的历史, Addmath, 数学的簿子都是空空的 @@ 因为我不会做哈哈.又很懒惰 =.= 我也得赶我的英文oral. 这个星期三是最后一天.没考的话我的oral就零分了 @@.
然后呢,就是我的ICT assignment了.说真的.很难 T_T 有点后悔我选这个科目,哈哈.但是也没关系啦.我对电脑蛮有兴趣的.不然我天天上线做么?XD 向上天祈祷我明天的assignment会成功==. Amen amen~ Amitofu Amitofu 不然就是fail了T_T 也没好再补考了.下个星期一还要赶另外一个assignment叻.我要发疯了@@ 五月又有考试.好忙哦我 =.= 假期的时候还要赶Moral project.我赶得完吗?假期也有可能跟Flora一起去做工叻 =.= 然后还有Sivik Project. Aduhmak! 要昏倒了我.
我自己也突然好奇为什么我会type华语在这里. 哈哈.神经线接错了 O.O
今天在学校,好累好累. 觉得Fanny, Flora 和 Aaple 都累累一样 ==. 多说好朋友了嘛 XD 我好久没跟她们出了 T.T 在学校真的很闷.不知道几时还可以跟她们一起发 Hiao XD
就写到这里==我写这个是为了让我提神 LOL XD 哈哈哈~ Buaiis =P

Muacks ~ ❣

没有评论: